7 Фрутария ООД става част от голямото „жълто-черно“ семейство Компанията ще се включи като един от основните рекламодатели в БОТЕВ ТВ през 2025 година. Създадена през 2009 г. в гр. Пловдив, компанията е сертифициран вносител на екзотични и цитрусови плодове и зеленчуци за България. С мотивиран и добре подготвен екип, всекидневно откликват на нуждите на своите клиенти, прилагайки добрите практики и черпейки от опита на своите евпорейски партньори. Техният иновативен подход на работа и индивидуално отношение към всеки клиент ги превръща в един от лидерите по продажби на банани и екзотични и цитрусови плодове в страната. Компанията притежава едно от най-добрите съоръжения за зреене и съхранение на банани в страната. Фрутария ООД работи успешно с международни и местни вериги магазини, също така и с ведомства, детски градини, обществени учреждения, хорека. Директен вносител на всичките стоки, които предлага, партнирайки си успешно с производители от над 20 страни, разположени на 5 континента. Мими Вишева, Маркетинг мениджър на „канарчетата“, споделя: „Щастливи сме, че FRUTARRIA ни припознават като свой партньор. Тяхната непрестанна подкрепа в последните две години достига своя пиков момент с включването на компанията като един от основните рекламодатели в БОТЕВ ТВ.“. Георги Стоянов, Генерален мениджър на Фрутария: „Радостен и щастлив съм, че ще си партнираме с нашия любим клуб. Роден съм на 50 метра от стадиона и израснах на него заедно с баща ми. Кръвта ми е „жълто-черна“. Горд съм, че направих и жена ми, и дъщеря ми ревностни фенове на любимия отбор. Ще бъда истински щастлив, ако видя обединена „жълто-черна трибуна“.“ Може да ви хареса също Директорите на Ботев казаха какво е финансовото състояние на клуба и как изглежда бъдещето на детско-юношеската школа Жана Тодорова: Поздравявам ЦПВК за себераздаването Марица се класира на 14-ия си финал за Купата на България Наша олимпийска шампионка с шокиращ разказ: Тренирахме на дъски, нямахме дори ръкавици